Otázky a odpovědi

Máte otázku? Máme odpověď!

Obecné otázky

Můžu navštívit showroom bez předchozí rezervace?

+

Každá návštěva nás těší, ale vzhledem ke kapacitě prostoru a komfortu klientů doporučujeme telefonickou nebo webovou rezervaci.

Libella Seat

Musím si pro sedák zajet?

+

Osobní vyzvednutí a finální kontrola specialistou je vždycky lepší, ale pokud už budete mít vše vyzkoušeno a nic nebude třeba kontrolovat, nový sedák vám klidně zašleme poštou.

Jak dlouho musím na sedák čekat ?

+

Je to rychlejší, než se může zdát. Po absolvování diagnostiky sedu a sestavení zkušební verze sedáku si jej během týdne nezávazně vyzkoušíte. Pokud bude vše v pořádku, po týdnu vyplníme závazný objednací list. Na jeho základě sestavíme sedák do dvou až tří týdnů. Pokud budou třeba další úpravy, máte na vyzkoušení ještě další týden.

Co musím udělat, abych si zajistil/a úhradu od pojišťovny?

+

Po zaměření sedáku s vámi vyplníme všechny dokumenty potřebné k objednávce a předáme výstupní zprávu s popisem diagnostiky vašeho sedu a odůvodněním potřeby nového sedáku Libella Seat Varia. S tou navštívíte vašeho neurologa, geriatra, rehabilitačního lékaře nebo ortopeda. Lékař vystaví žádanku o schválení s odůvodněním a popisem chybějící citlivosti v oblast sedu. U každé pojišťovny se postup může lišit. V případě VZP vystaví předepisující lékař nejprve žádanku a po jejím schválení vystaví poukaz, na který uvede informace o schválení. U pojištěnců ostatních zdravotních pojišťoven předepisující lékař vystaví žádanku i poukaz zároveň a v případě schválení žádanky zdravotní pojišťovna vyplní na poukazu informace o schválení. Poukaz si vyzvednete na zdravotní pojišťovně, u předepisujícího lékaře nebo mu je zaslán poštou. Pokud poukaz obdržíme přímo my, kontaktujeme vás. Pak jen stačí vyzvednout si váš vlastní Libella Seat Varia na adrese výdejny, kterou Vám předáme😊.